El Lleida Llista torna a guanyar després de 4 jornades i supera el cuer per 6 a 3
Els lleidatans continuen a la zona d’ascens
Els lleidatans continuen a la zona d’ascens
El Lleida Llista s’ha retrobat amb la victòria després de 4 jornades i ha superat el cuer de la classificació per 6 gols a 3. Els llistats han patit fins al final per guanyar el San Antonio de Pamplona. Els d’Albert Folguera han arribat al descans amb un 2 a 0 al marcador i s’han confiat davant un rival, que ha sortit a la represa amb ganes de capgirar el marcador. L’afició lleidatana ha animat l’equip en un moment decisiu, quan el marcador indicava un empat a 3, a set minuts per al final. Però els lleidatans han sabut reposar-se i després de marcar un gol un ràpid, han sentenciat amb dos gols més, a tres minuts del final.
Els golejadors del partit han estat Marc Povedano, amb 3 gols, Luis Rodero amb 2 i Marc Soler amb 1. David Busquets ha tornat a jugar uns minuts amb l’equip després de 5 jornades d’absència.
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha assistit al final de partit a l’Onze de Setembre i ha celebrat la victòria amb el president del club, Enric Duch, i els aficionats llistats. Després, ha baixat al vestidor i ha felicitat l’entrenador i els jugadors, perquè amb aquesta victòria el conjunt lleidatà continua una jornada més a la zona d’ascens. Ara és quart a la taula, amb 43 punts.
La lliga a la Primera divisió d’hoquei patins s’atura el cap de setmana que ve. El Llista jugarà el dissabte 14 d’abril a la pista del Vila-Seca (a les 20 h).