Prop de 400 nens i nenes participen en la cantata “Rostres"
Són alumnes de cicle superior de 13 escoles de primària de Lleida i actuen acompanyats de l’Orquestra Simfònica del Conservatori Municipal de Música. També hi col·labora l’Aula Municipal de Teatre
Són alumnes de cicle superior de 13 escoles de primària de Lleida i actuen acompanyats de l’Orquestra Simfònica del Conservatori Municipal de Música. També hi col·labora l’Aula Municipal de Teatre
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha presidit avui la representació de la cantata escènica “Rostres”, amb música de David Esterri i lletra d’Enric Falguera i Jordi Prenafeta, a l’Auditori Municipal Enric Granados. Hi han participat 396 alumnes de cicle superior de 13 escoles de primària de Lleida, juntament amb l’Orquestra Simfònica del Conservatori Municipal de Música de Lleida, dirigits per Dolors Ricart.
Les escoles participants són: Espiga, el Vilot, Joc de la Bola, Pràctiques I, Príncep de Viana, Balàfia, Camps Elisis, Cervantes, Frederic Godàs, Parc de l’Aigua, Pardinyes, Riu Segre i Sant Jordi. L’Aula Municipal de Teatre ha participat també en aquest projecte, amb la interpretació escènica de 5 alumnes de 3r dels estudis d’Art Dramàtic i amb la presentació de l’acte per part de Narcís Solé.
El paer en cap ha felicitat els organitzadors d'aquesta iniciativa que, un any més, pretén estendre l’educació musical a nens, joves i grans, així com aconseguir una implicació per part de tots els participants. En aquest sentit, Ros ha afegit que amb aquesta iniciativa es treballa la sensibilitat artística dels nens i nenes de la ciutat.
El Conservatori Municipal de Música, amb la col•laboració de la Regidoria d’Educació i Infància, ha organitzat aquesta 5a edició del projecte “Auditori i Conservatori eduquen” amb la voluntat de fer extensiva l’educació musical a tots els nens i nenes de la ciutat i fer-los partícips de la interpretació d’una obra simfònico-coral, alhora que s’estableixen llaços entre les escoles i el Conservatori.