El musical Grease, a la Llotja de Lleida
Del 17 al 20 de maig, amb funcions en català i en castellà
Del 17 al 20 de maig, amb funcions en català i en castellà
El musical Grease arriba a Lleida del 17 al 20 de maig, en el marc de la Festa Major de la ciutat. La representació d'aquest musical a Lleida dóna el tret de sortida a la gira de Grease al país, després de les temporades a Barcelona i Madrid.
El nou muntatge, sota la direcció artística i coreografia de Coco Comín i la direcció musical de Manu Guix, es representarà a Lleida en 7 sessions, 2 de les quals seran en català. Les actuacions en català tindran lloc el dijous dia 17 de maig a les 21 hores i el divendres 18 de maig a les 18 hores. Les altres 5 funcions seran en castellà.
Els actors i actrius Edurne, Jordi Coll, Ivan Santos i Manuela Nieto encapçalen la companyia del musical, que compta amb 33 artistes a més a més d’una banda de rock de sis músics sobre l’escenari. Diana Roig protagonitzarà el paper principal femení a les funcions en català.
La tinenta d’alcalde i responsable de cultura, Montse Parra, ha destacat “la gran qualitat de les obres representades a la Llotja” durant la presentació del musical a Lleida, un acte que ha comptat, també, amb els protagonistes Edurne i Jordi Coll. Els dos protagonistes han destacat, precisament, “la màgia del musical, un espectacle adreçat a tot tipus de públic, que farà cantar i ballar a tothom”. “Fer aquest espectacle a la Llotja és tot un repte”, han afegit els actors.
Les entrades es poden comprar a www.ticketmaster.es, als caixers de “la Caixa”, al telèfon 902 33 22 11, a les taquilles del Teatre de la Llotja, del Teatre de l’Escorxador i de l’Auditori Enric Granados.