Albert Graells i Jeni Hekoum, guanyadors del concurs Distform “Cuina al buit, regeneració i ensamblatge
L’acte, que ha tingut lloc a l’Escola d’Hosteleria i Turisme de Lleida, ha comptat amb l’assistència del tinent d’alcalde i responsable de comerç de l’Ajuntament de Lleida, Rafael Peris
L’acte, que ha tingut lloc a l’Escola d’Hosteleria i Turisme de Lleida, ha comptat amb l’assistència del tinent d’alcalde i responsable de comerç de l’Ajuntament de Lleida, Rafael Peris
Els alumnes Albert Graells i Jeni Hekoum s’han proclamat aquest matí guanyadors de la primera edició del concurs Distform “Cuina al buit, regeneració i ensamblatge” que ha tingut lloc a Escola d’Hostaleria i Turisme de Lleida. El tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Comerç i Mercats, Rafael Peris, ha assistit a la celebració de la primera edició d’aquest concurs de cuina, que té per objectiu difondre entre els futurs cuiners la tecnologia de precisió TekSeries, apta per a coccions a baixes temperatures i que obté grans resultats.
La creativitat, la tècnica i l’explicació han estat els conceptes avaluats pels membres del jurat a l’hora d’escollir la millor recepte. El jurat ha estat formata per l’assessora gastronòmica Dolors Mateu, el pastisser Jordi Tugues, el president de l’Associació Lleidatana de Cuiners, Mateu Blanch, i el periodista Rafa Gimena.