Lleida augmenta en un 3,1% l’ocupació hotelera durant el mes de juny i incrementa en un 63,7% el nombre de pernoctacions de residents estrangers

Fèlix Larrosa ha valorat molt positivament les dades en clau d'internacionalització

Fèlix Larrosa ha valorat molt positivament les dades en clau d'internacionalització

Lleida ha augmentat sensiblement l’ocupació hotelera durant els 6 primers mesos de l’any i ha detectat, també, un considerable augment de visitants estrangers durant aquest darrer mes de juny.

El total de pernoctacions a Lleida durant el mes de juny s’ha situat en 21.140, un 3,1% més que el mateix període de l’any anterior, segons dades de l’observatori de Turisme de Lleida i l’INE/IDESCAT. Pel que fa a pernoctacions hoteleres de residents estrangers durant el mes de juny, s’ha passat de 2.526 el juny de 2011 a 4.135 el mateix mes de l’any 2012, fet que suposa un increment del 63,7%.

El nombre de pernoctacions hoteleres durant els primers sis mesos de l’any s’ha incrementat un 3,9% respecte al mateix període de l’any anterior. El nombre de pernoctacions hoteleres de residents estrangers durant el primer semestre de l’any ha estat de 23.396, una xifra que suposa un increment del 24,2% respecte el mateix període de l’any anterior.

El regidor de Turisme de l’Ajuntament de Lleida, Fèlix Larrosa, ha valorat molt positivament les dades d’ocupació hotelera del passat mes de juny, fet que consolida el bon treball que s’està fent en la promoció de Lleida a l’estranger.

L’Oficina de Turisme de Lleida atén unes 5000 persones durant els mesos de juny i juliol

L’Oficina de Turisme de Lleida ha atès al voltant de 5000 persones durant els mesos de juny i juliol, un nombre lleugerament superior al de l’any passat.

La procedència majoritària d’aquests visitants és Barcelona (10%), seguida per Madrid (4%), Aragó (2%) i País Basc. Pel que fa als visitants estrangers, cal destacar l’afluència de francesos (4,5%) per sobre de la resta de nacionalitats.

En termes generals, aquest estiu està sent molt favorable pel que fa al nombre de visitants a la nostra ciutat. En aquest sentit, cal destacar la consolidació de Lleida com a destí de turisme urbano-cultural, amb grans equipaments com el Castell de Gardeny, el Museu de Lleida i el conjunt monumental de la Seu Vella.