Derrota del Força Lleida en el seu primer partit a la història a la Lliga LEB Or
L'equip lleidatà ha perdut contra el Burgos, per 52 a 67
L'equip lleidatà ha perdut contra el Burgos, per 52 a 67
El Barris Nord de Lleida ha viscut avui l'estrena del Força Lleida a la Lliga LEB Or. En el primer partit de la temporada, l'equip entrenat per Joaquín Prado ha caigut davant el Burgos per 52 a 67. El partit ha estat molt igualat fins a la primera part, arribant al descans amb 2 punts d’avantatge al marcador, 29 a 27. El tercer quart ha estat desastrós per als lleidatans, que han fet 10 punts mentre que els visitants n’han sumat 22. La situació no ha canviat en l’últim quart i s’ha arribat al final amb el 52 a 67 definitiu. El màxim anotador dels lleidatans ha estat James Johnson, amb 14 punts.
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat del regidor Fèlix Larrosa, no s’ha perdut l’estrena de l’equip a la LEB Or i ha animat l’equip des de la llotja del pavelló, des d’on també han seguit el partit el secretari general de l’Esport, Ivan Tibau, i el representant territorial a Lleida, Joaquim Perisé, així com el president del Força Lleida, Fèlix González.
El conjunt lleidatà es desplaçarà a la pista del Planasa Navarra per jugar divendres que ve el segon partit de lliga, el primer com a visitant.