Entitats de Lleida organitzen un recital a favor de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca
El regidor Joan Gómez assisteix a l’acte solidari, que s’ha basat en actuacions musicals i la lectura de poemes i de fragments literaris
El regidor Joan Gómez assisteix a l’acte solidari, que s’ha basat en actuacions musicals i la lectura de poemes i de fragments literaris
Diverses entitats de Lleida han organitzat aquest dissabte un recital solidari a favor de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca, PAH. El regidor Joan Gómez ha assistit a l’acte benèfic, en què han pres el protagonisme la música i la lectura de poemes i de fragments literaris. En total, 28 persones, procedents de Saragossa, Pamplona i Lleida, han anat alternant la lectura de poesies, amb l’actuació musical de dos grups, Ona Bossa i Jazzka, i del nen Adam MC, que ha fet un rap.
Els diners que s’han recollit amb les aportacions solidaries es repartiran entre les famílies afectades per la hipoteca. L’acte s’ha fet al Centre Cívic de Balàfia, que ha estat cedit per l’Ajuntament de Lleida. Des de l’associació Addictes al Vers, Maribel Sánchez, Anabel Consejo i Pere Asensio, aquest últim també de Poetes de Ronda, han coordinat aquesta acció benèfica, juntament amb Dona Balàfia, l’Associació de Veïns Balàfia, la vocalia de la dona d’aquesta AV i la PAH.