Un Lleida Esportiu en ratxa suma la tercera victòria consecutiva davant l’Athletic B (2-0)

Els gols d’Imaz i Miramón han donat els tres punts als lleidatans

Els gols d’Imaz i Miramón han donat els tres punts als lleidatans

El Lleida Esportiu ha sumat aquest diumenge al Camp d’Esports la tercera victòria consecutiva davant l’Athletic B, per 2 a 0. És la primera vegada aquesta temporada que els lleidatans encadenen una ratxa de tres victòries seguides i també de nou jornades sense perdre. El resultat d’avui situa l’equip a la part alta de la classificació, amb 45 punts, i certifica pràcticament la seva permanència a la Segona Divisió B.
Els gols d’Imaz, a la mitja hora de joc, i de Miramón, al 22’ de la segona part, han donat els tres punts als lleidatans, que avui han mostrat estar en un bon moment de forma davant un dels equips forts de la categoria, ja que el filial bilbaí és segon a la taula. Els de Toni Seligrat han estat superiors sobre el terreny de joc i han tingut més arribada a la porteria rival.
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha felicitat el conjunt de la Terra Ferma per aquest gran resultat i l’ha animat a seguir en aquesta direcció, per brindar a l’afició més alegries com aquesta. El regidor d’Esports, Txema Alonso, que ha assistit al partit al Camp d’Esports, ha celebrat amb els seguidors lleidatans l’onzena victòria de l’equip.
El Lleida Esportiu juga la pròxima jornada de lliga, la vint-i-novena, al camp del Tudelano.
Avui, els abonats del Lleida Llista han pogut accedir al Camp d’Esports de forma gratuïta gràcies a l’acord que ambdós clubs han fet perquè els seus respectius abonats poguessin veure els partits que els dos equips jugaven avui a casa.