Els Armats de Lleida lliuren els guardons Gran Persona de Lleida
El paer en cap presideix l’acte que els Armats organitzen des de fa 18 anys per distingir persones, entitats o empreses que han contribuït a enriquir i difondre el nom de la ciutat
El paer en cap presideix l’acte que els Armats organitzen des de fa 18 anys per distingir persones, entitats o empreses que han contribuït a enriquir i difondre el nom de la ciutat
El paer en cap, Àngel Ros, ha presidit la XVIII edició dels guardons Gran Persona de Lleida que cada any organitzen els Armats de Lleida. Aquests guardons distingeixen aquelles persones, entitats i empreses que han contribuït a enriquir i a difondre el nom de Lleida a través de la seva activitat personal, cultural o empresarial. L’alcalde ha destacat el treball que fa aquesta entitat per reconèixer precisament el que fan altres persones i entitats vinculades a Lleida i també per la seva constància i dedicació a l’hora d’organitzar activitats culturals, musicals i esportives a la ciutat.
Ros, juntament amb el president dels Armats, Josep Àngel Comes, ha fet el lliurament dels premis que en aquesta divuitena edició han estat per a:
-Esbart dansaire Sícoris - Ballet ciutat de Lleida
-Juan Antonio Esparaber, artista pintor
-Federació de cases i Centres Regionals de Lleida, entitat sociocultural
- Francesc Jové, exdirector del Conservatori de Música de Lleida
- Montserrat Macià, directora del Museu de Lleida
-Enric Ribera, escriptor i periodista turístic i gastronòmic
-Andrés Rodríguez, periodista
-Francisco Sales, empresari
-Enric Ribera, escriptor i periodista turístic i gastronòmic
Una àmplia representació de l’Ajuntament de Lleida ha assistit a l’acte que ha tingut lloc al restaurant Palermo.
Els Armats de Lleida són una associació sense ànim de lucre que pretén contribuir a la difusió de la cultura lleidatana i col·laborar amb ajuts a entitats i col·lectius que es dediquen a l’atenció i el benestar dels més desafavorits.