<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/17465>>.

La Federació Espanyola de Patinatge ofereix a Lleida que aculli la Copa del Rei el 2014

La Paeria està valorant les implicacions esportives i econòmiques que comporta. Àngel Ros ha afirmat que l’oferiment de la Federació és un indicador de que Lleida té un pes important en l’esport i que el Llista és un gran club, ben gestionat, que es mereix un esdeveniment d’aquesta categoria

La Paeria està valorant les implicacions esportives i econòmiques que comporta. Àngel Ros ha afirmat que l’oferiment de la Federació és un indicador de que Lleida té un pes important en l’esport i que el Llista és un gran club, ben gestionat, que es mereix un esdeveniment d’aquesta categoria

La Federació Espanyola de Patinatge ha ofert a Lleida que aculli l’any que ve la Copa del Rei al pavelló municipal Onze de Setembre. El seu president, Carmelo Paniagua, ha assistit avui al partit de lliga del Lleida Llista i així li ha exposat al paer en cap, Àngel Ros, i al president del club, Enric Duch. L’alcalde ha agraït al president de la Federació l’oferiment i ha assegurat que la Paeria ho està valorant. Ros ha indicat que estan estudiant les implicacions esportives, perquè el Llista jugaria la competició, i les econòmiques, de les quals es beneficiaria la ciutat. Segons l’alcalde, en un mes es pot decidir si la proposta tira endavant. En qualsevol cas, Ros ha assegurat que l’interès que ha mostrat la FEP és un indicador de que Lleida té un pes important en l’esport i que el Lleida Llista és un gran club, ben gestionat, que es mereix un esdeveniment d’aquesta categoria i l’afició que té.
El president de la FEP s’ha mostrat encantat amb l’ambient al pavelló i l’afició del conjunt lleidatà i ha afirmat que li agradaria que Lleida l’acollís, “perquè és una ciutat que es mereix una Copa del Rei”. Per a Paniagua, ara s’han de valorar les condicions i decidir-ho.

Per la seva banda, el president del club ha agraït l’interès de la Federació i ha donat les gràcies a l’ajuntament pel suport que dóna al club. Situacions d’aquest tipus, ha dit, els donen forces per seguir endavant.

L’ICG Software Lleida perd contra el Calafell (4-5)
L’ICG Software Lleida ha perdut aquest diumenge contra el Calafell, per 4 gols a 5. L’equip ha estat capaç de remuntar un 1 a 4 i en els tres últims minuts, el conjunt visitant ha marcat el gol que li ha donat la victòria. El partit ha estat molt disputat i amb moltes ocasions a les dues porteries. El marcador, al descans, era d’1 a 2, amb el gol local de Manu. Dani López, Trilla –de penal- i Marc Soler han fet els tres gols del Llista a la segona part, insuficients per superar el Calafell. L’afició lleidatana ha animat l’equip en tot moment, creant un bon ambient al pavelló.
L’equip que entrena Albert Folguera és vuitè a la classificació de l’Ok Lliga, amb 31 punts, els mateixos que el Voltregà. El Lleida Llista visitarà la pròxima jornada la pista del Vilanova.
Durant el descans del partit, els alumnes de l’escola de Térmens ha fet una exhibició de patinatge.