<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/17906>>.

Èxit de participació al Concurs de Fotografies d’Instagram #comparteixlleida

Gairebé 1.200 fotografies participen en aquesta iniciativa, que s’inscriu dins les activitats organitzades per l’Ajuntament de Lleida per commemorar el Dia Mundial d’InternetAvui s'han lliurat els guardons als guanyadors del concurs, en un acte que ha tingut lloc al Castell de Gardeny

Gairebé 1.200 fotografies participen en aquesta iniciativa, que s’inscriu dins les activitats organitzades per l’Ajuntament de Lleida per commemorar el Dia Mundial d’InternetAvui s'han lliurat els guardons als guanyadors del concurs, en un acte que ha tingut lloc al Castell de Gardeny

El concurs de fotografies Instagram al voltant de la iniciativa #comparteixlleida ha estat tot un èxit de participació, amb gairebé 1195 fotografies presentades. La tinenta d’alcalde, Montse Mínguez, i el regidor de turisme, Fèlix Larrosa, han fet entrega avui dels guardons als guanyadors del concurs, en un acte que ha tingut lloc al Castell de Gardeny. El primer premi, que consisteix en un sopar al Restaurant Gilda per a dues persones, ha estat per a l’usuari elisabeth9. Els accèssits han recaigut en Pilarduai i Marc-rp. Els tres premiats tindran també una invitació per a dues persones en qualsevol de les sortides per visitar cellers del bus del vi.

La iniciativa, organitzada per l’Ajuntament de Lleida -Turisme de Lleida- Informàtica, ha consistit en penjar a la xarxa, a través d'Instagram, i amb el hashtag #comparteixlleida totes les fotos de Lleida fetes durant tot el mes de maig. L’activitat s’inscriu dins les activitats que l’Ajuntament de Lleida ha organitzat al voltant del Dia Mundial d’Internet que es celebra cada 17 de maig. Les accions amb Instagram a Lleida continuaran durant tot l'any, per tal de difondre els atractius de la ciutat a través de les imatges a la xarxa i tal com marca el pla operatiu de Turisme de Lleida 2013. Totes les fotografies que han participat en el concurs estan recollides a la pàgina web específica creada per l'Ajuntament de Lleida: www.paeria.cat/comparteixlleida

Relacionat amb aquesta iniciativa, el grup #igerslleida ha impartit dos xerrades obertes sobre l’ús d’Instagram i altres aplicacions fotogràfiques per a smartphomnes. Les dues xerrades han estat Instagram Basic" a càrrec de Esther Gatnau” i “Millorar les fotos a través de Apps" a carrec de Xavier Cantons”. #igerslleida agrupa prop de 870 usuaris de Instagram a Lleida que han pujat més de 32.000 fotos a la xarxa amb aquesta etiqueta. Instagram és una aplicació gratuïta que permet compartir fotos i que compta amb més de 100 milions d'usuaris arreu del món.

Donat l’èxit de la iniciativa, aquest hashtag per Instagram #comparteixlleida i el web www.paeria.es/comparteixlleida continuaran actius per a que tot el món pugui gaudir de les fotos de Lleida i de la seva activitat.

Cal recordar que el Castell de Gardeny acull l’exposició “Gardeny Inèdit” amb motiu de la primera trobada dels igerslleida que va tenir lloc el passat mes de març i que es pot visitar de dimarts a dissabte de 10.00h a 13.30h i de 16.30h a 19.30h i els diumenges i festius de 10.00h a 13.30h.