<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/17993>>.

Màgia, jocs i equilibris durant tot el dia a les places de la Bordeta

El barri acull el 2n festival de Bufons i Pallassos “Buuf!!!”, amb cinc espectacles infantils, que ha organitzat els veïns i els comerciants de la zona

El barri acull el 2n festival de Bufons i Pallassos “Buuf!!!”, amb cinc espectacles infantils, que ha organitzat els veïns i els comerciants de la zona

La màgia, els jocs i els equilibris estaran presents durant tot el dia a les places de la Bordeta. Els veïns i els comerciants del barri han organitzat la segona edició del festival de Bufons i Pallassos “Buuf!!!”, que inclou cinc espectacles infantils. L’alcaldessa accidental, Marta Camps, acompanyada de la tinenta d’alcalde i regidora de la Bordeta, Montse Parra, han assistit a la inauguració del festival, amb la primera actuació que s’ha fet a la plaça de Sant Jordi amb el Gran Magí l’espectacle No Pas Nas. Camps i Parra han felicitat Magí Valls (Lo Gran Magí), que és un dels impulsors del festival juntament amb el Jordi Baiget, per animar els infants del barri i contribuir a la dinamització de la zona i fer barri.

Al matí, lo Pallasso Didí ha actuat a la plaça dels Drets Humans, amb l’espectacle Desconcert Màgik. A la tarda, serà el torn de La Txancleta, que a les escales de l’església, al carrer Hostal, oferirà Valentina i la seva àvia. El Ferran Aixalà farà Speed, Speed, a la plaça de l’Amistat i clourà el Mag Nani, amb la representació d’Alehop-hop a la plaça de l’Esplai.

El Tortell Poltrona –Jaume Mateu- ha apadrinat la segona edició del festival, que està patrocinat pels veïns i els comerços de La Bordeta i compta amb la col·laboració de l’Associació de veïns i el Col·lectiu Bordeta.net.