<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/18478>>.

Àngel Ros destaca el coneixement, la inversió i l’activitat que Indra genera a Lleida a través del Parc Científic

La multinacional inaugura l’ampliació de la seva factoria a Lleida

La multinacional inaugura l’ampliació de la seva factoria a Lleida

L’alcalde, Àngel Ros, ha presidit l’ampliació del Centre d’Excel·lència en Tecnologies de la Informació d’Indra que ha generat 100 nous llocs de treball al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida. A l’acte han assistit el director d’Indra a Catalunya, Manel Brufau, i el director general d’Indra Software Labs, Alberto Ariza.

El paer en cap ha agraït a la multinacional l’aposta que ha fet pel Parc Científic des de la seva posada en marxa, “una aposta que és una garantia per als professionals especialment del món universitari i també de la formació professional, els dos col·lectius els que estan aportant capital humà al Parc”.

El paer en cap ha assegurat que el Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari està demostrant que és capaç de competir en el món de les grans multinacionals com Indra, i ha remarcat que aquestes empreses inverteixen en el parc, hi creen llocs de treball i aporten coneixement i capital humà.

L’ampliació de la factoria d’Indra a Lleida dóna resposta a l’increment de professionals que s’estan incorporant per prestar serveis de suport i desenvolupament de software a la Generalitat i a d’altres clients de la multinacional a Espanya i altres països. Aquest creixement s’ha traduït en l’actualitat en un plantilla que, a la ciutat, supera els 300 treballadors, i amb expectatives de seguir creixent

El paer en cap ha destacat que “més de tres centes persones treballant a Indra és important per a la societat de Lleida” i ha demanat als responsables de la multinacional que comptin amb els professionals d’aquesta empresa al Parc i els facin competir.

L’alcalde creu que “la capacitat que està tenint Indra des de la Generalitat i des de les Administracions Públiques és important per a la generació de projectes, que és el que cal en aquest moment econòmic”.

Àngel Ros ha elogiat que la Generalitat generi oportunitats per a les empreses, com és el cas d’Indra. En aquesta línia, ha manifestat que ell considera superat el paradigme econòmic que enfronta la lliure competència amb el proteccionisme. El paer en cap defensa que les administracions públiques han de generar oportunitats a les empreses privades mitjançant la contractació de serveis perquè a partir d’aquí es deriven inversions, coneixement i activitat econòmica.