<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/18872>>.

L'AV Jaume I, immersa en les seves jornades culturals

Marta Camps i Josep Presseguer han presentat als veïns l’edició del Pregó de la festa major del barri, que l’entitat publica cada any en el marc d’aquestes jornades

Marta Camps i Josep Presseguer han presentat als veïns l’edició del Pregó de la festa major del barri, que l’entitat publica cada any en el marc d’aquestes jornades

L'Associació de Veïns Jaume I celebra fins demà diumenge les seves jornades culturals. Els tinents d’alcalde Marta Camps i Josep Presseguer han presentat aquesta tarda l’edició del Pregó de la festa major del barri d’aquest 2013, juntament amb la pregonera d’enguany, la presidenta de l’Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida, Teresa Mayoral, i el president i el vicepresident de l'AV, Jaume Millàs i Jordi Curcó, respectivament. L’entitat veïnal publica cada any aquesta publicació en el marc de les jornades culturals.
Aquesta tarda també s’ha presentat la nova edició dels “Goigs en lloança de Sant Martí” i s’ha homenatjat les pubilles i pubilletes del barri.

Demà diumenge tindran lloc el gruix més important d’actes de les jornades culturals, amb els gegants, el repic de campanes de Sant Martí, la missa en honor al patró del barri i el dinar de germanor, entre altres. L’AV celebra cada any aquests actes culturals entre els dies de Tots i Sants i Sant Martí.