Visita oficial del Cònsol general d’Alemanya a Barcelona, Bernhard Brasack, a la ciutat de Lleida
L’alcalde Àngel Ros ha encapçalat la representació institucional que l’ha rebut a l’Ajuntament de Lleida
L’alcalde Àngel Ros ha encapçalat la representació institucional que l’ha rebut a l’Ajuntament de Lleida
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha encapçalat la representació institucional de la Paeria que aquest migdia ha rebut oficialment el Cònsol General d’Alemanya a Barcelona, Bernhard Brasack.
En el decurs de la trobada s’ha posat en comú la relació de la ciutat amb Alemanya per mitjà de la presència d’empreses com GFT al Parc Científic, o la participació a la Fira CEBIT de Hannover. També s’han posat de relleu els intercanvis educatius que tradicional mantenen les escoles i centres educatius de la ciutat, també el Conservatori, amb centres alemanys. En aquest sentit, s’ha recordat la tradició dels estudis d’alemany a la ciutat per mitjà de l’Escola Oficial d’Idiomes.
Han assistit a la visita el cap de l’oposició, Joan Ramon Zaballos, el portaveu del PP, Joan Vilella, la tinenta d’alcalde Montse Parra, el tinent d'alcalde Rafel Peris, el regidor de Turisme, Fèlix Larrosa, el regidor d’Educació, Jesús Castillo, i el regidor de Medi Ambient i Horta, Josep Barberà.