L’Ajuntament de Lleida col·laborarà amb la Jove Cambra Internacional en matèria d’emprenedoria i relacions internacionals
El tinent d’alcalde i regidor de Projecció Exterior i Turisme, Fèlix Larrosa, ha rebut avui la nova junta de l’entitat
El tinent d’alcalde i regidor de Projecció Exterior i Turisme, Fèlix Larrosa, ha rebut avui la nova junta de l’entitat
L’Ajuntament de Lleida col·laborarà amb la Jove Cambra Internacional en el desenvolupament del foment de l’emprenedoria i les relacions internacionals. Així s’ha acordat en la reunió mantinguda avui entre el tinent d’alcalde i regidor de Projecció Exterior i Turisme, Fèlix Larrosa, i la nova junta de la JCI a Lleida, presidida per Rosa Fondevila.
En el marc de la trobada, la junta de la Jove Cambra Internacional ha presentat les activitats que desenvoluparan durant l’any 2014, entre les quals destaquen les Jornades anuals d’emprenedoria i el dia de l’emprenedor català, que se celebrarà el 14 de novembre. El tinent d’alcalde Fèlix Larrosa els ha traslladat el suport de l’Ajuntament en l’organització d’aquestes activitats adreçades a l’impuls de l’emprenedoria, especialment entre els joves, i els ha proposat sumar sinèrgies i presentar el programa d’emprenedoria del Centre Històric coincidint amb la celebració de les jornades. Aquest projecte, que forma part del Pla de Dinamització del Centre Històric, “vol impulsar la creativitat artística professional i el desenvolupament d’indústries culturals vinculades al barri antic de la ciutat”, ha explicat Fèlix Larrosa, regidor del Centre Històric.