Els tallers i jocs de Natura als Parcs omplen cada setmana els parcs i les places de Lleida

Un centenar de persones participen de mitjana en cada taller de Natura als Parcs de les Nits d’Estiu

Un centenar de persones participen de mitjana en cada taller de Natura als Parcs de les Nits d’Estiu

Els tallers i jocs de l’activitat Natura als Parcs omplen cada setmana els parcs i les places de Lleida, amb una mitjana de participació d’un centenar de persones per sessió. L’alcalde accidental, Fèlix Larrosa, compartirà aquesta tarda una estona de joc amb els infants que participin aquesta tarda en els jocs i tallers relacionats amb el medi ambient que tindran lloc a la Plaça de les Magnòlies de Balàfia. Larrosa ha valorat molt positivament les dades de participació en aquesta iniciativa, que any rera any té una gran acollida entre les famílies i ofereix una proposta lúdico-formativa per als infants durant els mesos d’estiu.

Natura als Parcs és una activitat adreçada a famílies amb nens i nenes d’entre 5 i 12 anys que té lloc tots els dimecres a partir de les 19 hores fins a finals d’agost, amb l’objectiu que els més menuts gaudeixin als parcs de Lleida a través de jocs i tallers i, alhora, coneguin les diverses places i parcs emblemàtics de la ciutat.

Natura als Parcs forma part del programa cultural “Les Nits d’Estiu a Lleida”, una iniciativa impulsada per l’Ajuntament de Lleida en col•laboració amb 46 d’entitats i associacions diferents de la ciutat que inclou unes 268 propostes lúdiques i participatives de tot tipus que ompliran els barris de Lleida de música, teatre, dansa, màgia, oci, cultura, esport, ciència i activitats infantils durant tot l’estiu.