<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/21342>>.

La Paeria finalitza l’asfaltatge de l’accés a Raimat

L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha visitat els treballs que inclouen la millora de la senyalització i que continuaran, posteriorment, a Sucs

L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha visitat els treballs que inclouen la millora de la senyalització i que continuaran, posteriorment, a Sucs

L’Ajuntament de Lleida finalitzarà aquest dimarts les obres de millora i de reforç del ferm de la carretera d’accés a Raimat, des de la cruïlla de la N-240 fins l’accés a la població. Es tracta d’un tram de 1.100 m. de longitud i 7 m d’amplada, que abasta una superfície total de 7.700 m2. L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat de la primera tinent d'alcalde i regidora d'Urbanisme, Marta Camps, i el regidor de Coordinació de Barris, Joan Gómez, ha visitat els treballs que s'han dut a terme que inclouen, a més, la millora de la senyalització horitzontal i vertical d'aquest tram, així com quatre actuacions per reparar parcialment els carrers Major, Canal, Tempranillo i València.

Ros ha explicat que aquesta actuació s'ha abordat en dues fases. En una primera, en què es va aplicar la tècnica del reciclat en fred del paviment existent, un sistema que consisteix a estendre una nova capa d’aglomerat asfàltic mitjançant el reciclat in situ del paviment existent. Amb aquest tipus de mescla reciclada, segons ha destacat l'alcalde, es redueix l’impacte ambiental atès que no es generen residus i es millora la capacitat resident del paviment existent. En aquesta segona fase, un cop s'han assolit el paràmetres d'humitat i resistència de la mescla d'asfalt reciclat, s'ha estès una capa d'aglomerat asfàltic en calent que culminarà amb el pintat de la senyalització horitzontal definitiva i la reonvació de la senyalització vertical. En aquest sentit, ha explicat l'alcalde, properament es millorarà, en el marc d'aquesta actuació, l'accés a Sucs. (tall de veu alcalde).

L'actuació ha inclòs, en el marc de la campanya de manteniment i coincidint amb la disponibilitat dels equips d'asfaltatge, amb l'arranjament parcial de quatres carrers de Raimat, com són Major, Canal, Tempranillo (a la vora de les piscines) i València.