<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/22055>>.

Reunió de la Comissió Tècnica d’Igualtat

Hi són representades totes les àrees de l’Ajuntament de Lleida

Hi són representades totes les àrees de l’Ajuntament de Lleida

La regidora de Drets Civils Cooperació i Igualtat, Maria Rosa Ball, ha obert aquest matí la reunió de la Comissió Tècnica d’Igualtat, integrada per representants de totes les regidories i els departaments de l’Ajuntament de Lleida.

La Comissió és presidida per la directora de Serveis, Montserrat Gil de Bernabé Sala, i té l’objectiu de fer el seguiment de les accions d’implementació del II Pla Municipal de Polítiques d’Igualtat de Gènere a Lleida, per mitjà de reunions periòdiques.

El II Pla Municipal de Polítiques d’Igualtat de Gènere a Lleida, vigent del 2011 al 2014, ha estat prorrogat per dues anualitats més, 2015-2016, per acord plenari.

 El nombre d’actuacions així com l’estat d’execució de les mateixes seran presentats a la pròxima reunió del Consell Municipal de la Dona.