15 dones participen en el nou curs de Creació i Gestió d’empreses de l’IMO
El tinent d'alcalde i president de l'Institut Municipal d'Ocupació, Rafael Peris, ha visitat aquest dimecres les alumnes, que reben formació per posar en funcionament els seus propis negocis en el marc del projecte ‘SEFED Emprèn’
El tinent d'alcalde i president de l'Institut Municipal d'Ocupació, Rafael Peris, ha visitat aquest dimecres les alumnes, que reben formació per posar en funcionament els seus propis negocis en el marc del projecte ‘SEFED Emprèn’
El tinent d’alcalde, regidor de Promoció Econòmica i president de l’Institut Municipal d’Ocupació, Rafael Peris, ha visitat aquest dimecres l’equipament municipal on quinze dones estan duent a terme el curs de ‘Creació i Gestió d’Empreses’, emmarcat dins del projecte ‘SEFED Emprèn’, per promoure l’intercanvi d’experiències i, també, facilitar la inserció professional.
Aquestes alumnes, que pertanyen a un col·lectiu en situació de desocupació, tenen una idea inicial de negoci però no disposen de formació per tirar-la endavant. La proposta pretén donar-los-hi resposta familiaritzant-les amb tots els processos de creació, gestió i promoció empresarial. El regidor Peris els ha felicitat per la seva emprenedoria i els ha recomanat informar-se sobre les línies de microcrèdit i els programes d’ajuda a l’autoocupació que s’estan promovent des de la Paeria.
El curs, amb una durada de 280 hores, es va iniciar el passat 16 de febrer i es preveu que finalitzi el proper 4 de juny. Bona part del temps del curs es destina a treballar el procés de creació, la gestió comercial i administrativa i l’ús de les TIC però, també, s’inclou la creació d’un pla d’empresa i el seu seguiment.
El curs de ‘Creació i Gestió d’Empreses’ està finançat per l’Institut de la Dona i per la Igualtat d’Oportunitats i adreçat concretament a dones a l’atur.