Pluja de confeti amb la Batalla de Flors
Més d’un miler de persones han desfilat per la rambla de Ferran, repartint 3 tones de confeti en un dels actes més multitudinaris de les festes
Més d’un miler de persones han desfilat per la rambla de Ferran, repartint 3 tones de confeti en un dels actes més multitudinaris de les festes
Pluja de confeti, acompanyada d’alegria i bon humor, és el que s’ha viscut aquesta tarda a la rambla de Ferran amb la Batalla de Flors. Més d’un miler de persones han pres part de la desfilada, en les 19 carrosses participants i els grups d’animació, que han ambientat el recorregut, animant els lleidatans i les lleidatanes a sumar-se a la festa. La Batalla de Flors és un dels actes més multitudinaris i participatius, que omple la rambla de música i color.
Com cada any, l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat de la Corporació Municipal, ha assistit a la batalla que se celebra el dia de Sant Anastasi, patró de la ciutat. Ros ha remarcat el civisme i la convivència amb què es lliura aquesta batalla de confeti, que alhora són comportaments que s’han repetit durant les festes i l’alcalde ha volgut subratllar.
La Batalla de Flors ha inundat la rambla de Ferran de confeti, serpentines i diversió. La batalla ha tornat a aplegar milers de lleidatans que no s’han volgut perdre la que és la lluita més festiva i divertida de la ciutat. Unes 1.200 persones han participat en la desfilada, amb una vintena de carrosses i les diferents comparses que han ambientat amb música i color la rambla. L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha destacat el bon desenvolupament de totes les activitats programades fins al moment, amb un alt nivell de civisme i de convivència. Ros ha comentat la participació massiva dels lleidatans en alguns dels actes tradicionals i representacions a la ciutat, com la revetlla de dissabte a la nit, els actes en honor a Sant Anastasi del matí o la mateixa Batalla de Flors, entre altres. L’alcalde ha participat amb els membres de la Corporació Municipal en la batalla, que en total ha repartit i llançat unes tres tones de confeti.
La Batalla de Flors se celebra per la Festa Major de Maig de Lleida des que es va recuperar el 1957, com a concurs de carrosses. Anteriorment s'havia organitzat a l'Avinguda de Madrid, als Camps Elisis i a la plaça de Sant Joan. Ara es fa a la rambla de Ferran.