<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/23320>>.

L’alcalde Àngel Ros rep el president del Moviment d’Esplais Cristians, Xavier Nus

A la trobada hi han assistit també la tinent d’alcalde Montse Parra i el president de la Fundació Verge Blanca, Joan Ramon Saura

A la trobada hi han assistit també la tinent d’alcalde Montse Parra i el president de la Fundació Verge Blanca, Joan Ramon Saura

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha rebut aquest migdia oficialment Xavier Nus, president del Moviment d’Esplais de Centres Cristians. Aquest moviment és una federació de centres d’educació en el lleure presents a les diferents diòcesis catalanes que compta amb 50 anys d’experiència. Acullen uns 17000 infants i joves i compten amb la tasca educativa i voluntària de més de 3500 monitors.

El paer en cap ha destacat que a Lleida la Fundació Verge Blanca, que forma part d’aquest moviment, és una entitat fortament arrelada al territori, amb una reconeguda trajectòria educadora dels infants i joves en el lleure, i amb la qual l’Ajuntament de Lleida compta amb eixos de col·laboració històrics des del punt de vista d’ajuts a les colònies o als serveis de menjador que s’ofereixen en el marc de les activitats d’estiu, entre d’altres.