Cinc pianistes de Rússia, Xina, Japó i Corea del Sud, a la final del Concurs Ricard Viñes
La final té lloc demà, dimecres, a les 16 h, a l'Auditori Enric Granados
La final té lloc demà, dimecres, a les 16 h, a l'Auditori Enric Granados
El Concurs Internacional de Piano Ricard Viñes ja té finalistes. El jurat ha anunciat aquest vespre els cinc pianistes que han passat a la final del certamen. Els intèrprets seleccionats són:
KIM, Honggi (1991) Corea del Sud
RUMYANTSEV, Vladimir (1987) Rússia
SATO, Hiroo (1987) Japó
YASKO, Anastasia (1991) Rússia
ZIMING, Ren (1996) Xina
El jurat del concurs està format per Stanislav Pochekin, Vladislav Bronevetzky, Alberto Nosé, Hiroko Sakagami, Andrzej Tatarski, Purificació Terrado, Jordi Benseny i Enric Prió (secretari del jurat).
La final és demà, dimecres, a les 16 h, a l'Auditori Enric Granados. Els guanyadors es proclamaran al vespre.
Entrades per a l'acte de lliurament de premis
El lliurament de premis serà el dijous, 2 de juliol, a les 20 h, a la sala 1 de l'Auditori, i inclourà una breu actuació dels guanyadors. Per poder assistir al lliurament de guardons cal recollir la invitació abans del dia 2 de juliol, a la taquilla de l'Auditori, de les 17.30 a les 20.30 h.