<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/23749>>.

Constitució dels Consells de barri

El passat 17 de setembre ja es va constituir el del Centre Històric (barris del Districte Mercat del Pla i entorns) i properament ho faran els de barris Mariola- Turó de Gardeny i entorns, el de l’Horta i el de la zona dels barris de l’Escorxador/Instituts-Sant Ignasi i entorns.

El passat 17 de setembre ja es va constituir el del Centre Històric (barris del Districte Mercat del Pla i entorns) i properament ho faran els de barris Mariola- Turó de Gardeny i entorns, el de l’Horta i el de la zona dels barris de l’Escorxador/Instituts-Sant Ignasi i entorns.

En compliment del Reglament de Participació Ciutadana de Lleida, amb l’inici de cada legislatura municipal es constitueixen els Consells de les 14 zones en què s’agrupen tots els barris de la ciutat. El passat dia 17 de setembre va començar a funcionar de nou el de la zona 01 (barris del Districte Mercat del Pla i entorns), i properament ho faran els de la zona 09 (barris Mariola-Turó de Gardeny i entorns); zona 13 (Horta); i zona 07 (barris Escorxador/Instituts-St. Ignasi i entorns).

Els Consells de Zona i/o de Barri, convoquen les associacions que estan ubicades en el seu àmbit territorial, a fi que les persones que les representen puguin estar informades de l’actualitat municipal i, a la vegada, perquè puguin fer arribar als/les regidors/regidores del seu barri les seves propostes i suggeriments.A les reunions de Zona i/o de Barri també hi poden participar, a títol individual, les persones veïnes que ho demanin.

El tinent d’alcalde i regidor de Participació Ciutadana, Drets Civils i Cooperació, Joan Gómez, ha assenyalat que “aquests consells constitueixen una eina de participació important per la ciutadania, que permeten aplegar la diversitat d’opinions i visió de l’acció municipal i de l’evolució de la ciutat per part de les entitats, associacions i veïns i veïnes que en formen part”.