<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/23906>>.

Fòrum Empresa debat amb Lluís Foix i Juan José López Burniol l’actualitat política de Catalunya i la relació amb l'Estat

L’alcalde Ros assisteix al dinar col·loqui, que ha aplegat diversos empresaris del territori lleidatà

L’alcalde Ros assisteix al dinar col·loqui, que ha aplegat diversos empresaris del territori lleidatà

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha assistit aquest migdia al dinar col·loqui de Fòrum Empresa en què el periodista Lluís Foix i el notari Juan José López Burniol han aportat la seva visió sobre l’actualitat política de Catalunya i la relació amb l'Estat. Ros ha destacat l’extensa i reconeguda trajectòria dels dos convidats i els ha agraït que comparteixin la seva experiència i coneixements amb els directius i empresaris del territori lleidatà han participat en aquest acte.
El tinent d’alcalde Rafael Peris també ha assistit en el dinar, que ha estat conduït per l’advocat Francesc Sapena. Els membres del Club Fòrum, Jordi Carbonell i Fèlix González, han estat els encarregats de presentar els convidats.
Lluís Foix ha estat director de La Vanguardia i La Vanguardia digital, ha estat corresponsal a Londres i Washington, i ha cobert informativament guerres, eleccions, cimeres i conflictes d’arreu del món. Actualment escriu a La Vanguardia, El Punt Avui i El Mundo Deportivo.
Juan José López Burniol ha estat, entre altres, degà del Col·legi de Notaris de Catalunya i magistrat del Tribunal Superior i del Tribunal Constitucional d’Andorra. Ha col·laborat en diversos mitjans de comunicació i ha publicat llibres i articles jurídics i polítics.