La Llotja acull una jornada matinal de zumba solidària amb La Marató
Montse Parra ha participat en aquesta activitat esportiva, que ha promogut el gimnàs EKKE amb la col·laboració de la Paeria
Montse Parra ha participat en aquesta activitat esportiva, que ha promogut el gimnàs EKKE amb la col·laboració de la Paeria
La Llotja ha acollit aquest diumenge al matí la jornada esportiva Zumbathon solidària amb La Marató. La tinent d’alcalde i regidora de Polítiques a favor de la creativitat, la Cultura, l’Educació i els Esports, Montse Parra, ha participat en l’activitat, organitzada pel gimnàs EKKE. Les sessions han estat dirigides pels tècnics de zumba del gimnàs i s’han adreçat tant al públic general com al familiar, perquè hi poguessin participar els pares i les mares amb els seus fills. A més, s’han ofert degustacions de tapes, solidàries amb la causa, elaborades pel restaurant Davall de la Llotja, i s’han fet sortejos de regals entres els participants.
La recaptació de les inscripcions i de les activitats complementàries es destinaran a La Marató, que enguany se centra en la diabetis i l’obesitat.
L’Ajuntament de Lleida ha col·laborat amb aquesta activitat, en el marc del programa Lleida Sport&Emotion de Turisme de Lleida.