<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/25117>>.

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, participa en els actes del 65 aniversari del Llista Blava

El paer en cap ha destacat els valors d’una entitat que “ha estat sempre una família i un club d’amistat que ha contribuït a fer ciutat i país” La directiva ret homenatge als vuit presidents vius del club i aconsegueix reunir-los a tots amb motiu d’aquesta efemèride

El paer en cap ha destacat els valors d’una entitat que “ha estat sempre una família i un club d’amistat que ha contribuït a fer ciutat i país” La directiva ret homenatge als vuit presidents vius del club i aconsegueix reunir-los a tots amb motiu d’aquesta efemèride

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha participat aquest matí en els actes amb motiu del 65è d’aniversari del Llista Blava, que s’han celebrat al Pavelló Municipal Onze de Setembre i que han tingut el moment més emotiu quan tots els presidents vius del club han estat homenatjats al mig de la pista.
Els actes han començat minuts abans del partit, que han disputat l’ICG Software Lleida i el Caldes, amb el descobriment d’un mural commemoratiu del 65 aniversari, obra de l’artista Toni Uceda. Un cop reunits els nou presidents vius de l’entitat, que es va fundar l’any 1951, plegats han presenciat l’encontre des de la Llotja, conjuntament amb un nodrit grup de regidors de la Paeria, el president de la Federació Catalana d’Hoquei, Ramon Basiana, i el delegat territorial d’Esports, Joan Segura.
Al finalitzar el partit, autoritats i dirigents esportius han baixat a la pista, on s’ha visionat un audiovisual sobre la història del Llista Blava i s’ha donat pas als parlaments, abans d’imposar un pin commemoratiu de l’aniversari als ex presidents de l’entitat.
L’alcalde Ros ha manifestat que difícilment es pugui fer enguany un acte tan emotiu com aquest a la ciutat de Lleida. “Reunir a tots els presidents, després de tants anys, és tot un mèrit” i per aquest motiu ha felicitat a l’equip directiu del Llista, que encapçala Enric Duch. “Gràcies per tot el que heu fet per l’Esport i per Lleida”, ha dit el paer en cap. “A l’esport es pot guanyar o perdre, es pot pujar o baixar de categoria, es pot disputar competicions europees o quedar-se fora, però el Llista ha estat sempre una família, un club d’amistat, que ha contribuït a fer ciutat i país”, ha seguit dient l’alcalde, que ha finalitzat felicitant el Llista per l’efemèride i l’ha animat a seguir en aquesta línia.
Els jugadors del primer equip també s’han unit a la festa, un cop acabat el partit, que han vist com se’ls hi escapava l’empat, quan en els darrers dos minuts el Caldes ha aconseguit marcar el tercer gol (2-3).