<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/25576>>.

Teatre en anglès per a 650 alumnes de 14 centres educatius de Lleida

La companyia Ipa va representar al Teatre de l’Escorxador dues sessions de l’espectacle “Robin Hood” en el marc del programa educatiu de la Paeria “Educació a l’Abast”

La companyia Ipa va representar al Teatre de l’Escorxador dues sessions de l’espectacle “Robin Hood” en el marc del programa educatiu de la Paeria “Educació a l’Abast”

650 alumnes i mestres de 14 centres educatius de Lleida van poder gaudir el passat divendres la representació de l’obra de teatre en anglès “Robin Hood” a càrrec de la companyia Ipa. Aquest espectacle forma part del cicle de teatre escolar, organitzat pel Servei d’Educació de la Regidoria de les Polítiques a favor de la Creativitat, la Cultura, l’Educació i els Esports, dins del programa educatiu municipal  “Educació a l’Abast”.

El Teatre de l’Escorxador va acollir dues sessions d’aquest espectacle de teatre interactiu en viu, basat en la popular llegenda anglesa. La companyia ofereix una guia didàctica mitjançant la qual els mestres poden treballar a l’aula amb els seus alumnes, de 4rt, 5è i 6è de primària, diferents propostes a partir de l’argument de l’obra.