Missatges d’ànim de l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, als olímpics lleidatans de Rio 2016
Els desitja molts èxits alhora que els comunica que la ciutat està al seu costat
Els desitja molts èxits alhora que els comunica que la ciutat està al seu costat
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha adreçat un missatge de felicitació i d’ànims als tres esportistes de les terres de Lleida que competiran a partir d’avui als Jocs Olímpics de Rio.
El paer en cap s’ha posat en contacte telefònic amb el piragüista Saül Craviotto, l’atleta Abdelaziz Merzougui i el genet d'Os de Balaguer, Albert Hermoso, per desitjar-los tots els èxits possibles a les Olimpíades i per comunicar-los que la ciutat de Lleida està al seu costat.
Albert Hermoso participarà aquesta mateixa tarda i demà, a partir de les 15 hores, en el Concurs Complet Eqüestre, en la modalitat d’ensinistrament, prova que es realitza en dos dies. El dilluns serà el temps per la modalitat ‘cross country dressage’ i el dimarts el de ‘cross country salts’.
El segon atleta lleidatà que participarà a Rio 2016 serà Abdelaziz Merzougui. Ho farà el dilluns, dia 15, a les 15.25 h, en les sèries classificatòries de 3.000 obstacles.
El doble medallista olímpic Saül Craviotto, que participa en dues proves, començarà a competir el dimecres 17 d’agost, en les sèries eliminatòries de la modalitat de K-2, mentre que el divendres, dia 19, ho farà en les prèvies del K-1.