<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/27385>>.

Concert d’Alfons Enjuanes Trio dedicat a Enric Granados

Aquest dimarts, el prestigiós guitarrista, acompanyat per Horacio Fumero, al contrabaix, i Esteve Pi, a la bateria, oferirà amb el seu grup una original visió de la música de l’universal compositor sota el prisma del jazz

Aquest dimarts, el prestigiós guitarrista, acompanyat per Horacio Fumero, al contrabaix, i Esteve Pi, a la bateria, oferirà amb el seu grup una original visió de la música de l’universal compositor sota el prisma del jazz

El pròxim dimarts, 14 de febrer, tindrà lloc a l’Auditori Municipal de Lleida una nova proposta emmarcada dins l’Any Granados. El concert ‘Granados. Alfons Enjuanes trio’ és fruit de l’enregistrament del CD amb títol homònim, que s’acaba d’editar sota el segell L’Intèrpret Records.
Aquest encàrrec de L’Intèrpret a Alfons Enjuanes, un dels professors més insignes del centre, es va realitzar ara fa un any i ha anat madurant fins a tenir configurada una llista de 10 obres de Granados, que s’han enregistrat reinterpretades amb llenguatge jazz.
Acompanyat d’un dels millors contrabaixistes de l’escena jazzística actual, Horacio Fumero, i de l’emergent bateria Esteve Pi, Alfons Enjuanes ens mostra sota un jazz clàssic un Granados simple i directe en què reconeixem fàcilment les melodies originals.
La posada en escena d’aquest treball es basa en el mateix CD que el públic podrà gaudir en directe a l’Auditori.