L’Ajuntament de Lleida atorgarà la Medalla al Mèrit de la Solidaritat a Jaume Sellés
L’alcalde Àngel Ros assenyala la contribució de Sellés en el desenvolupament de les Terres de Lleida amb iniciatives com el Compromís per Lleida i el Pacte Social per la Ciutadania, així com en la defensa dels treballadors i treballadores de la nostra ciutat El paer en cap ho anuncia en el Congrés de Comissions Obreres, on l’actual secretari general cedeix el testimoni a Cristina Rodríguez
L’alcalde Àngel Ros assenyala la contribució de Sellés en el desenvolupament de les Terres de Lleida amb iniciatives com el Compromís per Lleida i el Pacte Social per la Ciutadania, així com en la defensa dels treballadors i treballadores de la nostra ciutat El paer en cap ho anuncia en el Congrés de Comissions Obreres, on l’actual secretari general cedeix el testimoni a Cristina Rodríguez
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, proposarà al ple de la Paeria la concessió de la Medalla al Mèrit de la Solidaritat a Jaume Sellés per la seva contribució en el desenvolupament de les Terres de Lleida amb iniciatives com el Compromís per Lleida i el Pacte Social per la Ciutadania, així com en la defensa dels treballadors i treballadores de la nostra ciutat.
El paer en cap ha fet aquest anunci durant la seva intervenció en el Congrés de Comissions Obreres de les Terres de Lleida, on Jaume Sellés cedeix la secretaria general a Cristina Rodríguez, actual responsable del sindicat d’Ensenyament de CCOO.
L’alcalde Ros ha començat la seva intervenció agraint la tasca de Comissions Obreres en la defensa dels interessos públics, dels treballadors i d’uns models econòmics més justos, per centrar-se tot seguit en la figura del fins avui secretari general, Jaume Sellés, el qual “exemplifica tota aquesta visió global de compromís social que es té d’un sindicat”, i ha citat expressament Compromís per Lleida i el Pacte Social per la Ciutadania, “un tema en el qual Lleida ha estat capdavantera, el 50% del qual cal atribuir-lo al Jaume i a UGT”, ha dit.
“Compromís per Lleida vol dir progrés integral de les Terres de Lleida, desenvolupament global de la seva economia, pensant en el futur, especialment en les persones, i en la sostenibilitat dels llocs de treball de cara al futur. Mentre que el Pacte Social per la Ciutadania de Lleida és un avenç importantíssim ja representa un avanç i un després del paper dels sindicats, i ell tindrà sempre associat el seu nom”, ha manifestat l’alcalde Ros.
El paer en cap també ha fet esment de les moltes trobades que han coincidit per resoldre conflictes o per endegar projectes. En totes ells, ha dit que ha trobat voluntat i tasca creativa. “El Jaume i el seu equip sempre han estat capaços d’harmonitzar el rigor i la seriositat amb la cerca de l’acord necessari i imprescindible, perquè l’objectiu final era assolir es el benestar dels treballadors”.
Comissions Obreres celebra avui el 8è Congrés del sindicat a les Terres de Lleida, en el qual participen més d’un centenar de delegats i delegades, que han estat escollits en les diferents assemblees i conferències prèvies, entre els 7.136 afiliats i afiliades, que tenen presència en centres de treball de tota la demarcació territorial amb 1.230 delegats.
En l’acte central del Congrés també han intervingut el secretari general de CCOO a Catalunya, Joan Carles Gallego; el delegat del Govern a Lleida, Ramon Farré, i el secretari general d’UGT, José Luis Aguilà. Entre els assistents hi ha hagut una nodrida representació de regidors de la Paeria.