L’alcalde Ros rep a la Paeria una delegació xinesa i representants de l’empresa Sat Tros Nou-Viversa
Visiten les terres de Lleida per interessar-se en la plantació i cultiu de les de diferents varietats de fruita de pinyol
Visiten les terres de Lleida per interessar-se en la plantació i cultiu de les de diferents varietats de fruita de pinyol
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha rebut a la Paeria una delegació xinesa que visiten el territori per interessar-se en la plantació i cultiu de les diferents varietats de fruita de pinyol. Els representants de la província de Jiangxi han estat acompanyats pels responsables de l’empresa lleidatana SAT Tros Nou-Viversa , que fa uns mesos van viatjar a la Xina per assessorar-los en aquesta matèria.
A la recepció també ha assistit el tinent d’alcalde i regidor de Promoció de la Ciutat, Rafael Peris, així com els regidors Carme Culleré, José Luis Osorio i Joan Vilella.