Un grup de 16 joves lleidatans marxen d’intercanvi a Finlàndia aquest estiu
El Departament de Joventut de l’Ajuntament de Lleida participa en un intercanvi de 9 dies amb joves de Finlàndia, Macedònia i Itàlia
El Departament de Joventut de l’Ajuntament de Lleida participa en un intercanvi de 9 dies amb joves de Finlàndia, Macedònia i Itàlia
Un grup de 16 joves lleidatans han marxat aquest dilluns a Finlàndia per participar en un intercanvi aquest estiu. L’acció s’ha fet a través del departament de Joventut de la Paeria, que ha estat seleccionat per prendre part en un intercanvi de 9 dies amb joves de Finlàndia, Macedònia i Itàlia. El centre d’interès comú en aquesta experiència seran els Drets Humans. Els joves treballaran entorn a aquest tema mitjançant workshops, visites a museus, debats, jocs i audiovisuals. La resta del dia practicaran esports d’aventura, excursions i activitats de lleure per fomentar la relació d’amistat entre els joves dels quatre països.
El Departament de Joventut organitza activitats internacionals dins el projecte Erasmus+ per fomentar la cohesió social, el respecte a altres cultures i la mobilitat dels joves, entre els diferents països de la Unió Europea. L’objectiu de Joventut és incrementar l’oferta de places en intercanvis internacionals perquè es consideren que són activitats vivencials i significatives en l’itinerari de vida dels joves.
Les persones interessades en participar en intercanvis es poden inscriure al departament de Joventut com a interessats en futures propostes d’intercanvi. En funció de les edats i el centre d’interès de l’intercanvi concret es seleccionaran els participants.