<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/29307>>.

La Paeria millora l’accessibilitat del carrer Camí de Marimunt

S’amplia la vorera i s’actua en 23 accessos a passos a vianants

S’amplia la vorera i s’actua en 23 accessos a passos a vianants

L’Ajuntament de Lleida inicia avui les obres de millora de l’accessibilitat del carrer Camí de Marimunt amb la creació de rampes accessibles en 23 passos de vianants a la zona i en l’ampliació de la vorera en el tram entre carrer Fontanells i el carrer de la Llum. També es faran rebaixos de la vorera per accedir als passos de vianants situats entre el carrer Santa coloma i el Carrer dels Erals.

El tinent d’alcalde i regidor d’Hàbitat Urbà, Rural i la Sostenibilitat, Fèlix Larrosa, ha destacat que la millora de l’accessibilitat és una prioritat per l’Ajuntament de Lleida amb l’objectiu de fer de Lleida, de manera progressiva, una ciutat 100% accesible.

Els treballs de millora s’allargaran uns tres mesos aproximadament. El pressupost de l’actuació, a càrrec del Benito Arnó, és de 93.763,49 euros iva inclòs.