<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/29680>>.

El Camarlenc conclou a la Paeria la seva ruta recollint les cartes i la il·lusió dels més petits

L'alcalde rep a l'emissari reial a l'Ajuntament, després que hagi completat la seva ruta per tots els barris de la ciutat

L'alcalde rep a l'emissari reial a l'Ajuntament, després que hagi completat la seva ruta per tots els barris de la ciutat

El Camarlenc de Ses Majestats els Reis d'Orient ha acabat aquesta tarda a la Paeria el seu recorregut pels diferents barris de la ciutat per recollir les cartes que els nens de Lleida han escrit als Reis per demanar els seus regals i desitjos. El patge reial ha estat rebut a l'Ajuntament per l'alcalde, Àngel Ros. Tots dos han dirigit unes paraules des del balcó de la Paeria cap als nens congregats a la plaça.

Durant el seu recorregut iniciat el dissabte 30 de desembre, el Camarlenc ha visitat 28 espais de la ciutat, concretament a Butsènit, Sant Ignasi, Montcada, Balàfia, Secà, Llívia, Pius XII-Germanor, Mariola, Pardinyes, Zona Alta-Ricard Viñes, Camp d'Esports, el Parc Infantil Cucalòcum, la Biblioteca Pública de Lleida, Universitat Ereta-AV Cavallers, Democràcia i Remolins, el carrer del Carme, Cappont, Jaume I, Torres de Sanui, La Caparrella, Magraners, La Bordeta i l’Eix Comercial, abans d'acabar el seu periple aquesta tarda amb la recepció al Palau de la Paeria.

Després de la ruta del Camarlenc, demà tindrà lloc la gran festa de la Cavalcada dels Reis Mags. Ses Majestats arriben a les 17.30 hores a l'estació de trens i cap a les sis iniciaran la seva ruta, que comptarà amb la participació de 14 carrosses i unes 600 persones aproximadament. 

El recorregut de la Cavalcada serà el mateix que en anys anteriors, amb una distància de 2,8 quilòmetres. S'inicia a la Plaça Ramon Berenguer IV i segueix per Rambla Ferran, Francesc Macià, Pont Vell, Avinguda de les Garrigues, Avinguda València, Avinguda de l’Estudi General, Pont de la Universitat, Plaça d’Espanya, Avinguda Madrid i Avinguda Blondel. El final serà davant de la Paeria, per la banda de Blondel, on l'alcalde rebrà als Reis, que trametran el seu missatge als nens i nenes de la ciutat, i els hi entregarà les claus de la ciutat.