<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/30924>>.

Aspros organitza la jornada ‘Humanisme i societat’ a la Seu Vella

El tinent d’alcalde Rafael Peris participa en l’acte inaugural, que ha presidit el conseller de Treball i Afers Socials, Cherik El Homrani

El tinent d’alcalde Rafael Peris participa en l’acte inaugural, que ha presidit el conseller de Treball i Afers Socials, Cherik El Homrani

La Fundació Aspros organitza aquest matí una jornada en la Seu Vella de Lleida titulada ‘Humanisme i Societat’, per difondre i reivindicar els projectes d’empreses i entitats per millorar la convivència social, mitjançant l’ocupació laboral.

El tinent d’alcalde i regidor de Promoció de la Ciutat, el Comerç, el Turisme, l’Ocupació i l’Emprenedoria, Rafael Peris, ha participat en l’acte d’inauguració, que ha presidit el conseller de Treball, Afers Socials i Família, Chakir El Homrani. També han intervingut el president de la Fundació Aspros, Jaume Herrera, i el paer i diputat provincial Paco Cerdà.