<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/31390>>.

El tinent d’alcalde Joan Gómez visita el taller del projecte ‘Identitat’

Organitzat per l’associació Amigos MIRA treballa el sentit de pertinença de persones nouvingudes i fills de persones migrades

Organitzat per l’associació Amigos MIRA treballa el sentit de pertinença de persones nouvingudes i fills de persones migrades

El tinent d’alcalde i regidor de Participació Ciutadana, Drets Civils i Cooperació, Joan Gómez López, ha visitat el projecte: “Identitat”, que està a càrrec de l’associació Amigos MIRA, delegació Lleida, en col·laboració amb la Coordinadora d’ONGDS de Lleida i el centre d’Art Contemporani La Panera.

Aquest projecte pretén treballar el sentit de pertinença de persones nouvingudes i fills de persones migrades que viuen i formen part de la societat catalana. Aquest treball culminarà en la creació d’una obra d’art conjunta i representativa del procés de debat, educatiu i creatiu alhora.
L'associació Amigos MIRA Espanya és una organització sense ànim de lucre, amb caràcter sociocomunitari que, des del 2010, ha treballat continua i progressivament amb la població més vulnerable a Espanya, especialment amb els migrants, dona, infància i joventut.