<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/36124>>.

Balanç positiu de la campanya “Regala Arts en Viu”

Els equipaments culturals de LaTemporada Lleida registren un increment del 20% en la venda d’entrades de la programació de Nadal i els primers espectacles de l’any

Els equipaments culturals de LaTemporada Lleida registren un increment del 20% en la venda d’entrades de la programació de Nadal i els primers espectacles de l’any

L’Ajuntament de Lleida, a través de la regidoria de Cultura, Ciutat i Transició Ecològica, va endegar a principis de desembre una campanya de comunicació destinada a difondre l’oferta de LaTemporada Lleida, és a dir, del Teatre Municipal de l’Escorxador, el Teatre de la Llotja i l’Auditori Municipal Enric Granados, i incentivar-ne el consum durant les festes nadalenques. Amb l’eslògan “Regala arts en viu”, la campanya, que ha tingut molt bona acollida, compta amb una imatge gràfica per a l’ocasió que arriba a través de les xarxes socials i diferents suports de difusió, com un díptic en paper.

La regidoria de Cultura fa un balanç molt positiu del transcurs de la campanya amb un 20% més d’entrades venudes en relació amb la temporada passada. Pràcticament tots els espectacles compten amb més del 50% de les entrades venudes i, en alguns casos, s’arriba fins al 80 i 90%. Al llarg d’aquesta setmana, els responsables dels equipaments preveuen penjar el cartell d’aforament complet en alguns espectacles i concerts amb l’impuls de les compres d’última hora.

Per al Regidor de Cultura, Ciutat i Transició Ecològica, Jaume Rutllant, “aquesta xifra confirma que ‘Regala Arts en viu’ ha incentivat la il·lusió per comprar els espectacles de LaTemporada Lleida”. I afegeix que “l’objectiu és recordar que l’oferta cultural de la nostra ciutat és més viva que mai i animar a gaudir-ne o a sorprendre els més propers com a regal de Nadal”. Per aquest motiu, també s’ha editat un sobre especial que s’ofereix gratuïtament a qui opti per obsequiar amb una experiència cultural única.

El bon ritme en les vendes també s’ha registrat en els paquets d’abonaments que permeten estalviar entre un 25 i un 50% respecte al preu general de les entrades. D’altra banda, l’espectacle La Factoria dels Reixos ja ha superat les 5.000 entrades venudes.

“Regala Arts en Viu” es va llençar coincidint amb la posada a la venda de les entrades per als espectacles de la nova programació de gener-juny. En total, una seixantena d’espectacles i concerts, alguns d’ells de promotors privats o impulsats amb la col·laboració municipal, que es distribueixen entre els tres equipaments culturals de la ciutat: el Teatre Municipal de l’Escorxador, el Teatre de la Llotja i l’Auditori Municipal Enric Granados.

La tònica de LaTemporada Lleida, un cop més, és l’atenció a la diversitat de llenguatges artístics, tant en l’àmbit de la música com de les arts escèniques. Grans formacions, cicle coral, música de cambra, entre altres, pel que fa a la música, i pel que fa a les arts escèniques en destaquen els espectacles de text, gestual, de circ, familiars “Amb la tribu”, una especial atenció als nous llenguatges amb els “Escorxadijous” i peces d’autor amb els “Atemporals”.

La programació musical a l’Auditori té un total de 33 concerts que es divideixen en 6 cicles: Cicle Grans Formacions (12 concerts); Cicle Ricard Viñes (3 recitals), Cicle Coral Antoni Pujol (3 concerts), Cicle de Cambra (5 concerts), Cicle Moderna i Jazz (5 concerts) i Música amb la Tribu (4 concerts-familiars). Per altra banda, en l’ambit d’arts escèniques s’han programat 18 funcions en 5 cicles: Escorxadijous(4 funcions); Atemporals (5); Òpera (1); Amb la tribu (4)i Radicals Lleida (4).