El Gran Circ Nacional Xinès actua a Lleida del 10 al 20 d'abril
Presenta l'espectacle Piratas, piratas!
Presenta l'espectacle Piratas, piratas!
El Gran Circ Nacional Xinès porta a Lleida l'espectacle Piratas, piratas!. Del 10 al 20 d'abril estarà instal·lat al recinte de les Firetes.
La tinenta d'alcalde Montse Parra ha presidit aquest matí la presentació pública de l'espectacle als mitjans de comunicació. Abans de la conferència de premsa, part de la companyia han fet una demostració de l'espectacle al carrer. L'estrena mundial de la producció es va fer el passat 21 de juliol al Teatre Real Carré Amsterdam i finalitzarà la seva gira el juny de 2008 al Circ Krone de Munich.
Montse Parra ha destacat la qualitat de l'espectacle que es podrà contemplar a Lleida durant dues setmanes "amb acròbates que oferiran un espectacle magnífic amb el leit motiv dels pirates". Per la seva banda, Kim Wiggemansen, portaveu del Gran Circ Xinès, ha explicat que el muntatge Piratas, piratas! incorpora música jump i molt ritme. El circ xinès es caracteritza per la utilització de malabars amb objectes quotidians (plats, bicicletes, cadires), construccions humanes en equilibri. Moltes parts de l'espectacle s'inspiren en jocs i dances ancestrals.