<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/8020>>.

Els Mercats Municipals reivindiquen l’estiu saludable

La regidora Dolors Arderiu ha presentat avui, al Mercat Municipal Ronda Fleming, “L’estiu a dieta…? Als mercats: menja’t la vida!”

La regidora Dolors Arderiu ha presentat avui, al Mercat Municipal Ronda Fleming, “L’estiu a dieta…? Als mercats: menja’t la vida!”

La regidora i presidenta de l’Institut Municipal de Comerç, Mercats i Consum, Dolors Arderiu, ha presentat aquest matí la nova campanya L’estiu a dieta…? Als mercats: menja’t la vida. L’acció endegada avui vol posar de manifest dos dels trets diferencials de l’oferta dels Mercats Municipals. Per una banda, el caràcter saludable i natural dels productes ofertats amb una clara aposta per la qualitat i per l’altra, potenciar el paper del paradista com assessor i gran coneixedor dels productes que posa a la venda, donant una especial importància al tracte humà que des dels Mercats Municipals es dóna al client. En aquest sentit i segons ha explicat Arderiu, totes les parades dels Mercats Municipals han senyalitzat els seus productes amb algunes de les propietats més destacades, atorgant a cada propietat un dels tres colors del logotip dels mercats de Lleida: el groc pels productes que ajuden a cuidar la pell, el verd pels que contribueixen a la hidratació i el lila pels que aporten energia. Per l’estiu a dieta…? Als mercats: menja’t la vida! s’ha incidit, especialment, en aquells productes que ajudaran a afrontar millor l’època estival que començarà en breu. La campanya s’ha inaugurat amb una visita guiada pel Mercat Municipal Ronda Fleming a càrrec de la doctora i dietista Pilar Senpau. Senpau, que ha assessorat els paradistes en la senyalització dels productes de les seves parades, ha explicat les propietats dels diferents productes i ha aconsellat com i quan s’havien de consumir. Així, per exemple, els assistents a la visita han pogut conèixer curiositats com que el formatge és un gran activador del cervell i és aconsellable ingerir-lo pel matí, que l’oli de l’amanida accelera l’absorció de vitamines o que cada pera amaga a l’interior un got d’aigua. Senpau ha comentat la importància de consumir els productes de cada estació que es troben als mercats, afirmant que “si els Mercats Municipals fossin plens, els hospitals serien més petits” Les visites guiades continuaran en dues sessions més. La propera tindrà lloc el proper 12 de juny al Mercat Municipal de Balàfia i l’altra es farà el 19 de juny al Mercat Ronda-Fleming, totes dues començaran a les 11.00h. La inscripció a les visites guiades es gratuïta i pot fer-se a l’Institut Municipal de Comerç, Mercats i Consum (973 700 616) o a qualsevol dels tres Mercats Municipals de Lleida. Balàfia (Alcalde Porqueres, 98), Cappont (Sant Joan de Mata, 2) i Ronda-Fleming (Dr. Fleming, 12).