El campionat d'skateboard de Lleida se celebrarà el 12 de juliol
L'edició d'enguany és puntuable per al Circuit Català d'Skateboard
L'edició d'enguany és puntuable per al Circuit Català d'Skateboard
El dia 12 de juliol arriba, per primera vegada a Lleida, la tercera edició del Campionat d'Skateboard, que es realitzarà a l'Skatepark del barri de Pardinyes, a l'avinguda Pearson. L'edició d'enguany és puntuable pel Circuit Català d'Skateboard.
En la trobada, s’espera la presència d’skaters procedents de tota Catalunya. El públic assistent podrà gaudir de les evolucions dels participants per les diferents rampes i elements de l’skatepark.
El campionat s’engloba dins la proposta del Festival de cultures urbanes XPLOSION 2008. En l’organització de l’esdeveniment han participat el Comitè Català d’Skateboard, l’Associació d’skateboard de Lleida i la Regidoria de Joventut de la Paeria.
Un cop obtingudes les puntuacions, hi haurà premis en metàl·lic per al primer i segon classificats i premis en material esportiu per a la resta de classificats. El primer premi consistirà en 850 euros i el segon en 425 euros.
El programa serà el següent:
9h. Inscripcions i escalfaments
11h. Inici de les classificacions de la categoria de menors de 16 anys
12.30h. Classificacions de la categoria absoluta
14h. Descans
16h. Finals de la categoria de menors de 16 anys
17.30h. Finals de la categoria absoluta
19h. Millor acrobàcia en un mòdul
19.30-20h. Lliurament de premis i cloenda
El campionat s'havia de celebrar els dies 10 i 11 de maig, però es va suspendre pel mal temps.