12a edició del Mercat de la Música de Lleida
Tindrà més de 100 metres d’exposició i més de 20 expositors procedents de tota Espanya
Tindrà més de 100 metres d’exposició i més de 20 expositors procedents de tota Espanya
Les tinents d’alcalde, Montse Parra i Dolors Arderiu, han presentat la 12a edició del Mercat de la Música de Lleida, organitzat per l’Institut Municipal de Comerç, Mercats i Consum, amb la col•laboració de l’Institut Municipal d’Acció Cultural. El segell lleidatà Guerssen també ha col•laborat en la direcció i coordinació. L’edició d’enguany se celebrarà a la plaça Sant Joan el divendres, 19 de setembre, a la tarda, i tot el dia de dissabte, 20 de setembre.
El Mercat tindrà més de 100 metres d’exposició, augmentant així la xifra dels anys anteriors. Hi haurà més de 20 expositors procedents d’arreu d’Espanya, entre els quals destaca la presència per primer cop de Manhattam (Lleida), Discos Acebato, provinents de València i consagrats com un dels pioners en discs de col•leccionisme a Espanya, o els també valencians Plástico Fantástico, que oferiran una varietat de quadres exclusius fets manualment amb vinils, amb dissenys relacionats amb la música, especialment la psicodèlica.
S’han programat diferents activitats per a l’ocasió. La Fira del Disc se celebrarà durant la tarda de divendres, de les 16h a les 21h, i el dissabte, de les 10h a les 21h. L’activitat estarà ambientada i amenitzada amb la participació de disc-joqueis especialitzats en diferents estils de música. D’altra banda, les nits de divendres i de dissabte, des de la mitjanit fins les tres de la matinada, al Pub Línia de Lleida, tindran lloc audicions amb disc-joqueis especialitzats en psicodèlia. També es podrà visitar durant tot el cap de setmana, al Cafè Teatre de l’Escorxador, una exposició de portades de singles psicodèlics de col•lecció, i el dissabte, d’un concert a càrrec del grup Dhera Dun, banda especialitzada en psicodèlia pop.