Recomanacions davant l'activació de la fase d'alerta del Pla PROCICAT pel vent

Entre les 19h i la 1 de la matinada d'avui hi ha una probabilitat del 30 al 70% de superar el llindar de ratxa màxim de vent superior a 25 m/s (90km/h)

Entre les 19h i la 1 de la matinada d'avui hi ha una probabilitat del 30 al 70% de superar el llindar de ratxa màxim de vent superior a 25 m/s (90km/h)

Arran de l'activació en fase d'alerta del Pla PROCICAT per vent, amb afectació a al comarca del Segrià amb una probabilitat del 30 al 70% de superar el llindar de ratxa màxima de vent superior a 25 m/s (90 km/h) durant el període de 19 a 01 hores d'avui dia 5 de març, l'Ajuntament de Lleida recomana: - Extremar al màxim la precaució en la realització d'activitats a l'aire lliure, especialment pel que fa a activitats en les zones arbrades. - Aplicar les mesures específiques quant al mobiliari urbà, enllumenament dels carrers, motos i cotxes aparcats, grues, contenidors de brossa i arbrat en general i les activitats de pública concurrència. - Evitar deixar testos o elements decoratius a les terrasses, en llocs on puguin caure al carrer. - Recollir tendals i assegurar tots els elements exteriors que puguin sortir volant com toldanes, antenes i altres. - Tancar portes i finestres i baixar completament les persianes. - En el cas de desplaçaments per carretera, si cal circular, s’ha de fer extremant les precaucions, sobretot a autopistes i vies ràpides, especialment pel que fa a camions i caravanes. Cal informar-se, abans de circular, de l’estat de la xarxa viària trucant al 012 (telèfon d’informació ciutadana) o a la web del Servei Català de Trànsit.