Reunió del Consell Municipal de Persones amb Discapacitats
L'alcalde de Lleida presidirà la sessió
L'alcalde de Lleida presidirà la sessió
El Consell Municipal de Persones amb Discapacitats celebra avui una sessió presidida per l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat de la regidora de Serveis Personals i Salut Pública, M Rosa Ball. En la reunió s'analitzarà l'estat de les propostes desenvolupades dins del Pla Local d’acció per afavorir la participació i la inclusió social de les persones amb discapacitats. Així mateix, es tractarà sobre l’Observatori: Lleida ciutat per a Tothom i es presentarà el portal web Web Lleida p@rticipa.
El Consell, que es va renovar al 2008, el formen 39 representants, entre entitats de persones amb discapacitats, col·legis professionals, la universitat, grups polítics i tècnics municipals. Els seus objectius són:
Assessorar l’Ajuntament en els diferents programes i actuacions que aquest porti a terme a la ciutat, de manera que siguin accessibles a qualsevol persona, estigui afectada o no per una discapacitat.
Fomentar la participació directa de les persones, les entitats i els sectors afectats i interessats, establint a l’efecte els mecanismes adients d’informació, d’estímul i de seguiment de les seves activitats.
Potenciar la coordinació entre les diferents institucions o entitats que actuïn en l’àmbit dels discapacitats, ja siguin públiques o privades.
La reunió té lloc avui, a les 18 h, al Centre Cívic de la Mariola.