L'alcalde rep el Mercedarios FC
Aquest estiu, l'equip participarà en un torneig a Grècia
Aquest estiu, l'equip participarà en un torneig a Grècia
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat del tinent d’alcalde, Txema Alonso, ha rebut al Mercedarios Futbol Club al Saló de Sessions de l’Ajuntament. Aquest estiu, el Mercedarios disputarà la Kerkyra Cup a l'Illa de Corfú, a Grècia, del 4 a l'11 de juliol. El paer en cap els ha desitjat molts èxits en aquesta competició. L'equip, amb seu a la Parròquia de la Mercè de Lleida, ha agraït la col·laboració de la Paeria que ha aportat les motxilles dels jugadors.
El Mercedarios FC el va crear mossèn Joaquín Pina amb l’objectiu de fomentar l’esport i la formació destinada a nens que juguen a futbol amb edats entre els deu i els divuit anys. L’equip ja ha realitzat més de deu viatges a l’estranger, els últims sis anys han estat a Dinamarca, Holanda, Croàcia, Suècia i Hongria, i aquest any, a Grècia.
La finalitat dels viatges és donar l’oportunitat als jugadors de participar en campionats de futbol a l’estranger i portar un equip el més competitiu possible, sempre dins de l’esperit de convivència, amistat i formació.