Neteja intensiva als carrers del Centre Històric
La brigada de neteja i conservació de l'espai públic de l'Institut Municipal d'Ocupació, equipada amb maquinària hidronetejadora, actua aquesta setmana en diferents punts del barri, com els carrers Bonaire, Sant Ruf, Tallada, Assalt, Sant Carles i Múrcia
La brigada de neteja i conservació de l'espai públic de l'Institut Municipal d'Ocupació, equipada amb maquinària hidronetejadora, actua aquesta setmana en diferents punts del barri, com els carrers Bonaire, Sant Ruf, Tallada, Assalt, Sant Carles i Múrcia
La Paeria està duent a terme aquesta setmana una actuació de neteja intensiva en diversos carrers del Centre Històric amb l'objectiu de reforçar el manteniment de l'espai públic en una de les zones amb més intensitat d’ús ciutadà.
Les tasques s’han centrat avui en dos dels accessos al barri, als carrers Sant Ruf i Bonaire, i durant tota la setmana s’ha estat treballant en altres carrers com Tallada, Sant Carles, Assalt i Múrcia, on també s'hi estarà treballant demà al matí. L'actuació consisteix en la neteja amb aigua a pressió de paviments, voreres, façanes i mobiliari urbà i complementa el servei ordinari de neteja.
Els treballs han anat a càrrec de la brigada de neteja i conservació de l'espai públic de l'Institut Municipal d'Ocupació (IMO), formada per personal dels programes de formació i ocupació vinculats al projecte Treball als Barris. Aquest equip, integrat per dos operaris i un coordinador i equipat amb màquines hidronetejadores, desenvolupa tasques de reforç de la neteja en diversos barris de la ciutat.
Aquesta brigada de l'IMO està actuant en els barris vinculats als projectes de Treball als Barris, entre els quals hi ha el Centre Històric, i combina els objectius de millora de l'espai públic amb la formació pràctica i la inserció laboral de les persones participants. Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l'Ajuntament de Lleida en el marc del projecte Treball als barris.