Millores laborals per als treballadors i les treballadores d’Autobusos de Lleida
Aquest dijous s’ha signat el nou conveni col·lectiu per al període 2024-2025 en què destaca l’increment salarial, així com facilitar la conciliació familiar i laboral amb la reordenació de torns i horaris, entre altres
El paer en cap, Fèlix Larrosa, que ha assistit a la rúbrica de l’acord entre l’empresa i els representants dels treballadors, “ha felicitat les dues parts per arribar a una entesa després d’un any de negociació i per haver desencallat un conflicte que s’arrossegava des de l’anterior mandat”