50 persones de les llars de Sucs i Raimat visiten l'exposició sobre el Parlament de Catalunya
L'Alcalde de Lleida, Àngel Ros, i el President del Parlament, Ernest Benach, inauguraran demà, 5 de maig, a les 20 h, l'exposició commemorativa dels 25 anys del restabliment del Parlament: "Parlament de Catalunya (1980-2005). Història i futur".