L'alcalde rep la junta del Centro Galego
La trobada ha tingut lloc a la Paeria
Informació diària sobre l’actualitat de l’Ajuntament de Lleida i els seus ens i empreses vinculats, del paer en cap i de les regidores i regidors.
Les corporacions locals estem obligades per llei a facilitar la informació més àmplia sobre la nostra activitat i a incentivar la participació del conjunt de la ciutadania en la vida local.
Amb aquest objectiu, et convidem a seguir l’actualitat de la nostra institució des de l’apartat de notícies, que és un dels pilars del sistema d’informació pública de l’Ajuntament de Lleida.
La trobada ha tingut lloc a la Paeria
Actua a la carpa instal·lada al recinte de les firetes del dia 28 d'octubre a l'1 de novembre
Per mitjà d'un conveni amb el Banc de Recursos i el Centre de Desarrollo Comunal i Municipal - Instituto Boliviano de estudios municipales
El cementiri té encara capacitat per a uns 25 anys més
L'Empresa Municipal d'Urbanisme celebra el desè aniversari
Onzè Saló d'Antiquaris i Brocanters de Lleida
L'ens aplega 13 ciutats catalanes, entitats autònomes i la Federació de Societats Econòmiques Laborals de Catalunya
Campanya per promoure l'ús d'internet
Servei especial d'autobusos al cementiri i ampliació de l'horari de visites
Castellà i català per a immigrants, anglès, àrab, fotografia i manualitats
La planta 0 del centre acull el treball de Cabello-Carceller, centrat en el món del cinema i a la planta 1 es presenta l'exposició El somni eròtic. Les dues es podran visitar fins el 23 de desembre.
Les Ordenances Fiscals del 2005 preveuen que l'1% dels diners recaptats per l'IBI es destinaran a manteniment de la ciutat. Aquesta és una de les principals novetats de la proposta d'Ordenances Fiscals per al 2005, que se sotmetran a l'aprovació inicial del plenari de la Paeria del mes d'octubre.
El cicle operístic a la ciutat inclou les representacions de "Romeu i Julieta", de Gounoud, "Tosca", de Puccini i "Les noces de Fígaro", de Mozart
Recepció municipal al delegat del Govern Central
El certamen el convoca la regidoria de Joventut
La nit de divendres, de manera intermitent
Les obres es faran aquest diumenge. Els conductors han de retirar els vehicles que hi estan estacionats.
Tindrà lloc del dia 21 al 24 d'octubre a les instal·lacions de Fira de Lleida. Parall·lament se celebra Gerontàlia - 2n Saló de Productes i Serveis per a l'atenció i qualitat de vida de la gent gran
Els pisos estan situats al carrer Alsamora, al Centre Històric
Curs per a càrrecs polítics i tècnics municipals
L'espai s'emet avui, 21 d'otubre, a les 21 h, i diumenge, 24 d'octubre, a les 13 h.
Campanya per promoure la recollida de residus
Organitzada per l'àmbit de Benestar i Cohesió Social en el marc de Gerontàlia.2n Saló de Productes i serveis per a l'atenció a la qualitat de vida de la gent gran
Signatura de convenis amb la Federació de Bàsquet, el Club Rugby- Inefc Lleida, el Club Lleida Bàsquet, el Club Atlètic Dominiques, la Federació Catalana de Ciclisme a Lleida i el Centre Excursionista
La Paeria i la Caixa han signat sengles convenis per ajudar als promotors d'iniciatives empresarials
Segons les dades de l'estudi impulsat per la Plataforma Comercial de Lleida
El curs del programa Lleida en viu del 19 al 30 d'octubre
L'alcalde, Àngel Ros, ha participat en la reunió conjunta de totes les institucions de Lleida que ha tingut lloc a la Diputació. L'acte ha estat presidit pel president de la Diputació, Isidre Gavín, i ha comptat també amb la presència el Delegat del Govern de la Generalitat, Jaume Gilabert, el Sotsdelegat del Govern, Josep Flores, i el president de la Cambra de Comerç, Joan Simó.