Alcalde Larrosa: “A Lleida ja estem fent una bona gestió de l’aigua i hem de treballar per a l’excel·lència”
La Paeria ha recuperat el Fòrum de l’Aigua per seguir treballant en matèria d’aliances, de projectes d’inversió i de sensibilització sobre aquest recurs, per optimitzar-lo encara més amb la reutilització, la modernització i la digitalització.
La ciutat ha rebaixat el consum d’aigua i estalvia 5 hm3 anuals.